February 08, 2014

STOCKHOLM FURNITURE & DESIGN FAIR - SNEAKPEAK

Da begynner jeg endelig å lande litt etter siste tidens opplevelser. Jeg har jobbet på  Stockholmsmessen og er proppfull av inspirasjon og inntrykk. Ikke langt unna en liten Design og interiør overdose der en stund. Oh boy. Med over 500 bilder på kameraet har jeg mye spennende å vise dere!
 
Norman Copenhagen med oh så fine møbler. Treverk, marmor, skinn og metall i skjønn forening. Onkel sofa = elsk!
 
Den ene standen overgikk den andre. Her fra Materia sin stand. Fantastisk!


Spiseplassene var ikke overlatt til tilfeldighetene nei. Denne messerestauranten står designeren Jens Fager og kokken Tommy Myllymäki bak. EN kvalitets restaurant der både mat og visuellt uttrykk har utgangspunkt i svensk og skandinavisk tradisjon. Wow, sier jeg.
 
 
Menu. Vakker, poetisk og rørende design.
 
Flere bilder fra messen kommer. Oh yes.
 
------------------
 
Some sneakpeaks fro the Stockholm Furniture and lightfair 2014. Oh my. Had the best interior and designdays ever. I have so much to show you the upcoming days.
 

1 comment:

  1. Så spennende! Helt sikkert masse flott å se på og massevis av inspirasjon.
    Gleder meg til å se mer:-)

    Klem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!