February 08, 2014

RELAX

Når det svirrer rundt meg og det er litt for mye pågang med jah.. alt, så har jeg en tendens til å finne ro i de små tingene.
Som et smil fra en nabo, kloke ord fra min lille og små skatter i mitt interiør.
Jeg kommer stadig over nye bruktfunn, funn som får mitt hjerte til å banke. Som de to te lysestakene fra Ittala. Forlatt på gjenbruksstasjonen for at nettopp jeg skulle finne dem og gi dem nytt liv. Det var meningen, det er jeg sikker på. Sammen med den nydelige Boblen Mini designet av Finn Schjøll for Magnor, fått i en goodiebag, gir de meg energi og et lite hvilepunkt i en hektisk tid.
 
 
When I'm feeling stressed and the world is spinning I tend to find new inspiration and energy in the pretty, little Things in my surroundings. Like the two New thrifted Ittala candleholders i found for free the other day and the beautiful flower vase "Boblen" design by Finn Scjhøll for the Norwegian glassmanufacture Magnor.
 

No comments:

Post a Comment

Comments makes me smile!