January 08, 2014

THE YEAR CALENDAR 2014

Oh my! Dette må være den kuleste årskalenderen der ute. Med en klassisk, fresh og enkel stil, og ikke minst med en herlig retro følelse.
Jeg riktig gleder meg over mitt eksemplar. Og syntes det er så genialt med alt samlet på en side.
 
Du finner den her og den dyktige mannen bak, Erik Olovsseon, må du bare sjekke ut nærmere her.   
 

Oh my. It is the coolest year calendar made. All in one page, With such a fresh and simple retro feel. Love love love it!
You can find it here and the talented man, Erik Olovsseon, you just have to check out here.

6 comments:

  1. Åh den ga meg hjertebank! Sååå fin! Takk for tips :)

    ReplyDelete
  2. Takker for tips! Den har jeg veldig lyst på! Skal telle litt på knappene og se om jeg kjøper den snart :) Så enkel og praktisk og fin :)

    ReplyDelete
  3. Så stilig og morsom, og kjempepraktisk på samme tid - full klaff, hoho. Takk for tipset! Godt nytt år!

    ReplyDelete
  4. Takk for kommentar! Herlig med teak-bolle-nostalgi :-) Herlig kalender!! Digger den, minner meg om barndommen i USA!!! Ses plutselig!

    ReplyDelete
  5. For en herlig kalender. Har allerede handla inn en - men godt tips til neste år ;)

    ReplyDelete
  6. Want! Så enkel og så fin!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)