January 09, 2014

THE SS14 COLLECTION : FERM LIVING

Ferm livings nyheter gir meg hjertebank.
For et "Plantebord"! Ah, det vil jeg ha! Kobber, organiske tekstiler, tre, papir og geometri er stikkord som gjør seg gjeldende.

Sjekk ut den nye kolleksjonen her.

All photos: Ferm Living

Love the new Ferm Living spring/summer collection! What about that plant stand?! So, so cool.
The new collection is full of tribal tones and geometric shapes. Brass, organic textiles, wood, paper and laminate.

Go have a closer look at the collection here.

1 comment:

  1. Her var det mykje snadder. Mest sjarmert vart eg faktisk av dei Bamseputene, det må bli ei slik i bursdagsgåve til tanteungen min. :) Sjølv kunne eg tenkt meg dei serviettholdarane som ser ut som mutrar.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)