January 05, 2014

THE KITCHEN - NYTT ÅR / BLANKE ARK

Jeg vinker farvel til et vanskelig, lærerikt og ikke minst innholdsrikt 2013 og ønsker det nye året mer enn velkommen. Nytt år med blanke ark. Det liker vi. Og jeg starter med å bli med på NIB sin januar utfordring - Kjøkken. Jeg er så glad i mitt lille kjøkken, med dets skjeve skap, sjelfulle atmosfære og oppbevaringsplass til de tusen.

 
Im joining the january NIB-Challenge With some Pictures of my Kitchen. Love this little room. With its crocked cabinets, old and charming feel.

More from my Kitchen here and here.

8 comments:

  1. Godt nyttår fine deg! Håper 2014 blir et fantastisk år! Kjøkken kan ha sjel - det viser du på en utrolig flott måte! Klem fra meg.

    ReplyDelete
  2. Kjempekoselig kjøkken, med mange fine detaljer!! :D Godt nytt år til dere :)

    ReplyDelete
  3. Det er herlig å se at et kjøkken, som jeg i utgangspunktet ikke liker, blir både fint, koselig og innredet på beste "Med et lekent sinn-vis" ;)
    Rett og slett til å bli glad av :)
    Skulle veldig gjerne tatt en Pepsi Max sammen med deg der hi, hi. (Drikker jo fortstat ikke te eller kaffe!)
    Masse lykke til og godt nyttår forresten!
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  4. Maase sjarm på ditt kjøkken , herlige ting du har der :)
    Lykke til
    Klem Ingrid

    ReplyDelete
  5. Veldig sjarmerende kjøkken! :) *Liker*

    Skikkelig hjemmekoselig!

    Smil og klem fra Lite hi

    ReplyDelete
  6. Så koselig og sjarmerende kjøkken og du viser det gjennom nydelige bilder! :-)

    ReplyDelete
  7. Så fint kjøkken! Gøy at det står "kjøkken" på veggen :-)
    Elsker Catrineholm kjelene dine!
    Lykke til i utfordringen!
    NydeligFlott klem fra Julie :-)

    ReplyDelete
  8. Flotte bilder av et veldig koselig kjøkken ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)