December 17, 2013

DECEMBER DAYS

1,2,3 lys i advent. Julepynting. Julegrantenning. Luciafeiring. Juleverksted. Julevask. Pepperkakebaking. Og det bare fortsetter.
For å minske stresset disse dager og virkelig ta inn over meg gleden ved alle desember tradisjoner har bloggingen måtte vike. Litt dumt, samtidig veldig okay. Jeg har vært tilstede i hverdagen med både kropp og sinn, og prioritert meg. Og oss.
 
Men bloggverdenen er aldri langt unna og hvor inspirerende er det ikke spesielt her inne hos interiørbloggerene i disse tider? NIB er et must!
 
Desemberdager:
 
Her very own flower.
 
In her very own house.
 
Broken.
Merry Christmas.
 

One light out.

Snow.
 
Making new christmas friends.
 
The Perfect Christmas crib / nativityscene. Thrifted. 30kr. Oh the joy.
 
Vintage candleholder. Classic Christmas incense.
 
Christmasbells from my childhood.
 
Leftovers.
 
Christmas star.

5 comments:

  1. Hei venn!

    Om du ganger "Julepynting. Julegrantenning. Luciafeiring. Juleverksted. Julevask. Pepperkakebaking" med fire, så har du meg! Puh!

    Ha noen deilige adventsdager fortsatt, min venn!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous12/18/2013

    Hei:)
    "The Perfect Christmas crib" var veldig fin. Vet du hvor en får kjøpt den?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei hei! Beklager for meget sent svar. Julekrybben er et bruktfunn. Vet dessverre ikke hvor de er å få tak i.

      Delete
  3. God stemning her med deg, blir så glad av å sjå dei fine bileta dine :) God førjulstid vidare, eg får heller ikkje tid til mykje blogging om dagen, men det er ei tid for alt!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)