November 14, 2013

PLAYFUL AT HOME

Med en plutselig syk liten Nanino ble gårsdagen en skikkelig inne dag. Som en liten overraskelse kom jeg på å hente opp den gamle vognen min opp fra kjelleren. Den har hun ikke sett på lenge, lenge, og guri hvor stas det var! Med fyr på peisen, nystekte rundstykker, sol inn igjennom vinduene og besøk av pappa, ble det en god dag tross alt.
 
Vi fant også på å henge opp noen trykk og plakater på rommet hennes.
Det søteste gule eplet fra Fine little day, fått av Nib SOlveig på Bloggersmarket, er vi svært så begeistret for. I tillegg for flere ballongtrykk jeg lagde i våres, så fant vi frem en abc-plakat fra butikken Raun, fått i House of Oslo goodiebaggen. Nå for tiden går det støtt og stadig i Abc-sangen, og det er gull å få bokstavene opp på veggen.

Og ja. Selvfølgelig tok jeg meg litt tid på å dukumentere litt..
 
 
Home sick from kindergarten on such a sunny day. I used the uppertunity to take some photos of the living room/ bedroom/ kids bedroom. We rearranged Naninos wall décor a bit, with some new art and posters. The graphic balloon prits are made by me, the sweetest yellow apple / Fine little day, given to me by Nib-Solveig and the Abc- poster from the store Raun, received in the House of Oslo goodie bag earlier this autumn. As a special treat, up from the basement, my old dollstroller, from in the middle of the eighties. Such good fun while spending the day indoors.

13 comments:

  1. Åh hvor ser det bare dejligt ud :-) Ligner det er en rigtig hyggelig lejlighed du har fået dig.

    Mange hilsner Maria.

    ReplyDelete
  2. Så smart med et rom inni rommet! Veldig koselig:)

    ReplyDelete
  3. Ramsern11/15/2013

    Flott og praktisk pult/hylle-kombo!
    god bedring, . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det. Ja den er utrolig kjekk å ha. Er opprinnelig plassbygget tv / hylle seksjon / romdeler vi har fått lov å herje fritt med. Takk for god bedring ønsker. Det var heldigvis et en-nattstilfelle og gikk fort over igjen. :)

      Delete
  4. For et herlig rom med nydelige farger! Og utrolig fin blogg :) Jeg liker bildene du tar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk for det. Nå ble jeg skikkelig glad. Hyggelige med slike tilbakemeldinger!!

      Delete
  5. Utrolig kult! Liker :)

    ReplyDelete
  6. Ble rett å slett glad av alle fargene du har brukt på rommet. Nydelig.
    Klem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så hyggelig å høre. Takk! Jeg blir rett glad selv :) Barnerom er en stor favoritt!

      Delete
  7. For et fantastisk rom! Helt nydelig!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!