November 20, 2013

NIB HJEMME / NIB HOME / CHRISTMAS EDITION

Julestemning!
Endelig har den grepet tak i meg, og jeg håper den ikke vil slippe før i begynnelsen av januar.
Den finfine NIB-redaksjonen har lansert sitt andre NIB Hjemme Online Magasin. Denne gang med tema Jul. Jeg har satt meg godt til rette, med tekopp i min hånd og bare latt med rive med fra den ene siden til den andre. En gledelig overraskelse et også at et av mine bilder med tema vinterstemning fra denne månedens NIB utfordring, er med i magasinet. Hipp hipp!

Jul. Å ja. Jeg er klar!

Deilig, inspirerende julestemning finner du i NIB Hjemme, her.

Førsteutgaven kan du lese her.

 
 
Christmas is in the air! Go check out the Norwegian Interior Bloggers free, online Christmas Magazine for some great Christmas inspiration and beeeautiful pictures here. Oh la la. Love it!
 
Read the first edition here.

No comments:

Post a Comment

Comments makes me smile!