November 03, 2013

LAURA ASHLEY BLOG EVENT

På torsdag inviterte den nydelige butikken Laura Ashley til bloggtreff i deres lokaler i Vika Terrasse i Oslo. Bobler i glasset, en fin introduksjon og god stemning gjorde kvelden til et hyggelig bloggevent. Laura Ashley er et veletablert britisk merke som har så og si "alt" til hjemmet. Tapeter, møbler, interiør, klær, ja til og med egen interiørkonsulenttjeneste man kan benytte seg av. Min nysgjerrighet til merket er vekket og jeg elsker at de legger vekt på gode kvalitetsprodukter. Stilen er typisk English Country style, men hvor tøft kan det ikke være å ta ut enkelte elementer å sette de inn i nye sammenhenger?! Jeg fant mye jeg likte og kunne tenke meg å ha hjemme, ikke minst blant klærne.
Hvilket fantastisk snitt de har! Denne kjolen står definitivt på min ønskeliste.
 
Takk #lauraashleyoslo for en hyggelig kveld!
 


 
What a lovely store with quality materials and inviting design. Wednesdays  Laura Ashley blog event was a great experience. The classic country style interior and design has a lot of flattering elements that I think will work great in other styles too. Love the clothes and this woolendress I so on my wishlist.
 
Thank you #lauraashleyoslo for a wonderful evening.

2 comments:

  1. Genseren med perlekragen innbiller jeg meg er bare så deg:)
    Flott innlegg, har ikke fått skrevet min ennå:(
    Ha en fortsatt god kveld
    Klem
    Liza

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIhi, den hadde passet godt inn her hos meg jah ;D ¨
      Blir artig å se dine bilder fra kvelden!

      Delete

Comments makes me smile!