November 11, 2013

CHRISTMAS CALENDER 2013

Julekalender hører julen til. I år blir den fylt med diverse klosser, bok og tekanne/kopper i tre fra loppis, lue, nisse og julepynt fra Sprell samt et langt strikket bånd som jeg fortiden holder på med. Slike band er så morsome å leke med, i barnehagen er de svært så populære. Hyggelig at Nanino kan få et her hjemme og. Jeg tenker å suplere med noen små pakker rosiner, marsipan og juleeventyr vi kan lese sammen.

Årets innpakning blir i de skjønne posene og klistremerkene jeg fikk i Sprell - goodiebagen fra noen uker tilbake. Der fulgte ull-luen fra Knitwits og med. Nå gjenstår bare å finne på et lurt oppheng.

Er du kommet igang med forberedelser til julekalender?

Her er kalenderinspirasjon jeg samlet for julen 2012. Kanskje ser du noe spennende?
Og her kan du se fjorårets selvlagde kalender. Et veldig morsomt DIY prosjekt!
 
 
This years Christmas calendar is almost done. Building bricks and teapot thrifted, Christmas doll and hat, from the toy store Sprell. Knitted woollen scarfs is so much fun and i think my girl is going to be very pleased owning her own. I am also putting some small packages of raisins, marzipan and Christmas stories in the mix. The cute little bags are also from Sprell. Its going to be nice putting it all together for her.

This was last years Christmas calendar. Such a fun DIY project. And some of my Christmas calendar inspiration.

2 comments:

  1. Å, dette ser ut til å bli en supersøt og morsom kalender - akkurat i din kreative ånd!
    Du ligger noen hakk foran meg i løypa med kalender, jeg er nemlig fortsatt på gruble-stadiet. ;)
    Men, kalender blir det, okke som!

    Ha en glad og kreativ dag, gode deg!
    Varm klem til deg

    ReplyDelete
  2. Dette ser ut som en skikkelig koselig kalender, og jeg ELSKER at du ikke er en av de som tar helt av med det som etter min mening er mer julaften-hver-dag-i-desember-kalender enn en adventskalender ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!