October 07, 2013

THE CURTAIN AND WINNER OF THE GIVE AWAY

Nanino har fått et nytt forheng I sin lille alkove. Jeg kom over Ikea gardinen i lin, til kun ti kr pga noen stygge flerrer nederst, på et loppemarked. Den skulle uansett forkortes, så dette gjorde ikke noe. Gardinen er dobbel med et bakstykke i hvit bomull, helt supert, da den holder mer av lyset fra stua ute. For å forkorte den har jeg bare stryket på "forkortningsbånd" el hva nå det heter, som tidligere har fulgt med noen gardiner fra Ikea. Det var bare å klippe til lengden, brette opp en liten kan, legge båndet inne i bretten og stryke over. Ingen stress med søm og knappenåler!
En fornøyd liten jente med nytt "scene teppe"!



My baby got herself a New curtain in her little room / alcove. Thrifted for 10kr at a fleamarked, all I had to do was so make it a little shorter. Its nice linen and has a back side of cotton, perfect for keeping the light from the living room out.
Takk til alle som deltok på lindex/littlephant give away! Trekningen er en dag forsinket pga datatrøbbel. Beklager dette. En vinner er nå trukket via random.org. Gratulerer til Eireen Rirri med bloggen Prego! Jeg sender deg snart en mail.


God ny uke til alle innom!



1 comment:

  1. Jipppiiiiii!!!! Fikk helt sjokk når du skrev jeg hadde vunnet - jeg vinner jo aldri noen ting! Så utrolig morsomt! Vi var inne på nettsidene og smugtittet på klærne i går, og heldigvis var Kiara helt enig med meg i at vi bare Mååå ha den ene kjolen der! ;) Hun var ikke helt med meg på den sparkebuksen som jeg elsker, men jeg skal nok få overbevist henne til slutt;)

    Igjen... tusen takk! Dette var morro! (har ikke fått noen mail foressten?) Adr er: nordlie@jcdecaux.no

    ReplyDelete

Comments makes me smile!