October 26, 2013

LATELY

Mørket sniker seg på. Dagene blir kortere og all min energi blir brukt opp til det mest nødvendigste. Jobb, mammaliv, matlaging og de utallige andre sysslene som må til for at hverdagen skal gå rundt. Det gjøres omstillinger og jeg vet det tar tid for nye rutiner kommer på plass. Derfor har jeg ikke vært ordentlig tilstede her på bloggen. Men det knipses bilder daglig og gleden er stor når jeg får tid til å sette meg ned med datamaskinen. Som i kveld.
 
Jeg vet jeg ikke er så god på å svare og delta i samtaler her inne, men finner en enorm glede i å dele bilder, hverdagsdrypp, interiør og inspirasjon med dere. Håper dere fortsetter å stikke innom, og at dere får like mye ut av min blogging som jeg gjør.
 



 
 
1. Messy Kitchen reflection.
2. My sweetest little helper.
3. Organic "knekkebrød" - make it Your self - on sale. The best ive ever tasted!
4. Her smile brightens up the room-
5. A heart behind the dirty dishes. To remind me what's important.
6. A freshly thrifted mini woolblanket. Love.
7. She has stared to Draw little People!! Over is an octopus, mom and dad. Oh gosh!
8. The little tomatoes just keep on coming. 
9. Kaleido atumn from her little pockets.
10. Building tents is whats it all about these days.
11. Making bread.
12. Lunch.
13. Good times.
 

6 comments:

  1. Koselige bilder du deler, ikkje like lett å få tid til bloggin når ein er mamma og har tusen ting å gjere, kjenner meg igjen. Og det er lett å føle litt press til at ein må oppdatere bloggen sin jevnlig når ein fyrst har ein blogg, men det er viktig at dette blir lystbetont og at ein skal sleppe dårlig samvittigheit fordi ein prioriterer viktigare ting :-) Klem

    ReplyDelete
  2. Så mange vanlige, men fine bilder du deler!

    ReplyDelete
  3. Fantastisk herlige bilder du edler!
    Kjenner meg igjen i beskrivelsen din. Det er ikke like mye tid til overs til blogging, og i alle fall ikke til å besøke blogger (men noen ganger får jeg tid til en liten runde, og da er det ekstra gøy;)
    Ønsker deg en deilig søndagskveld og ei god ny uke
    Klem

    ReplyDelete
  4. En fin beskrivelse fra en ekte hverdag. :) Det er jo slik for oss alle - vi kan ikke være tilstede 100% over alt. Det viktigste er jo at du er glad for det du faktisk får til.
    Ha en fin start på en ny uke!
    Klem til deg

    ReplyDelete
  5. Jeg koser meg alltid sånn med bildene dine, og kommer innom hver gang du har blogga jeg, uansett hvor lang tid det tar ;) Sees vi på onsdag eller?
    Lina

    ReplyDelete
  6. Hei:) Så morsomme og lekne bilder:) De skilte seg ut fra mange andre blogger, morro:)

    Ha en super kveld videre:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!