October 26, 2013

BLOGGERS MARKED - VELKOMMEN!

I morgen er det duket for Bloggersmarked i Moss. Årests loppemarked, med loppene du har drømt om! Jeg blir med som selger blant andre interiørfrelste bloggere, og små interiørbutikker. En hel låve fylles til randen av kult interiør, design og redesign. Jeg skal blant annet selge retroskatter, stoff, tapet, barneklær m.m. Gleder meg! Bak eventet står NIB og bloggerene Marie KAOS OG KAFFE og Siw REVINYL. Fretex Moss kommer også med flere godsaker.
 
Er du i området i morgen håper jeg vi ses! Velkommen skal du være!
 
 
Tomorrow there is going to be a big marked in Moss, were friendly interior bloggers and small stores are going to sell some pretty cool interior, design, re-design stuff. If Your in the area, be sure to stop by! You are more than welcome.



1 comment:

  1. Tusen takk for collageskryt Ann Beate! Det er ekstra stas når det kommer fra en flinking som deg :) Jeg vet ikke helt om vi sees Moss i mårra, jeg er trøtt og slapp, men tar kanskje turen og da skal jeg finne deg!
    L

    ReplyDelete

Comments makes me smile!