September 29, 2013

THE DOTS

Det har vært en rolig helg her i heimen, og jeg har fått gjort unna en del gjøremål. Det er blitt ryddet, vasket og bakt. Vedkubber er lagret, planter plantet om og knaggene jeg fikk fra gode venner i bursdagsgave, er kommet opp! Selvfølgelig klarte jeg å borre feil og den ene knaggen er ødelagt i festet. SÅ typisk. Men jommen blir det bra til slutt.
I morgen blir det give away her på bloggen. Heng med! Jeg gleder meg. 
  


Yay! I finally got around to put up my birthday presents. The loveliest coat hangers ever, The Dots, from Muuto. So happy! I have decided to try to write some words in English here as well, from now on. Bare with me and my spellingmisstakes. Hope you like it.

3 comments:

  1. Kristin9/30/2013

    Ååh, så fine knagger! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt dem, evt hvor de kan kjøpes i butikk i Oslo? :-)

    ReplyDelete
  2. Alle Muuto utsalgssteder i Oslo finnes her : http://www.muuto.com/shops/norway <3

    ReplyDelete
  3. Elskverdige dots, og herlige bilder;)

    -malla-

    ReplyDelete

Comments makes me smile!