September 05, 2013

THANKFULL

 
Tiden for innhøsting av frukt og grønnsaker er her. Her i byen er det mulighet for å finne både sopp og bær i skogen, men jeg er ikke akkurat er den som tropper opp først i løypa. Derfor er jeg så takknemlig for familie og venner som kan tilby oss frukt og grønt fra deres hager. Og ikke minst diverse hjemmelaget syltetøy. Solbær-, jordbær-, eple- og plommesyltetøy.. (Takk mamma!) Det er jo bare SÅ godt!
Jeg var også så heldig å få en fantastisk tomatplante til bursdagen min, en super gave. Og det gleder meg at Nanino som bybarn får med seg hvor maten vår kommer fra. Prosessene og forvandlingene den gjennomgår. I barnehagen er det også stort fokus på dette om dagen, og jeg gleder meg til å komme på høsttakkefest. 
 
 

1 comment:

  1. Flotte høstbilder! Takk for kjekk komentar inne hos meg, settes pris på!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!