September 15, 2013

SLETTVOLL BEDROOM & CHAMPAGNE BREAKFAST

 
Slettvoll har lansert sin egen soveroms kolleksjon, og inviterte i den anledning på en nydelig champagnefrokost. Juice, champagne, pai, yoghurt, frukt og pannekaker på spyd. Så vakkert og oh, så godt! I butikken på Skøyen kan man få oppleve det nye soverommet i en mørk maskulin og ikke minst eksklusiv stil. Alt på soverommet er laget av Slettvoll, fra madrassene til lampene. Dette er Norsk design i topp kvalitet. Sengetøy av Egyptisk bomull.. kan det bli bedre?
Butikken var så flott innredet, med gode fotomotiver hvor hen jeg snudde meg. Kule sammensetninger og materialbruk. Inspirerende og spennende. Og jeg drømmer meg bort.. Under en Slettvoll dundyne hadde jeg sovet som en prinsesse..
 
Tusen takk for slik en deilig morgen, Slettvoll og Polhem PR.
 
Den nye soveroms katalogen finner du her.

No comments:

Post a Comment

Comments makes me smile!