September 30, 2013

LITTLEPHANT FAVOURITES AND GVIE AWAY / CLOSED

 
 
I slutten av September kommer det nye Littlephant klær hos Lindex. Over er noen fine favoritter. Jeg er stor fan av Littlephant, og har tidligere vært så heldig å få møte designeren bak merket, Camilla Lundsten. Jeg elsker det hun gjør og får til! Det gleder meg at klærne kommer opp i str.116. De glade fargene og mønstrene er helt på sin plass nå som mørkere høstdager er over oss. Og plaggene kan også fint kombineres med ullundertøy.  

I samarbeid med Lindex er jeg så heldig å få lodde ut et gavekort på 1500kr,- til en heldig leser.
Hva syntes du om littlephant klærne? En fan? Legg igjen en kommentar under dette innlegget, så trekker jeg en vinner på søndag.
Husk å legge ved en mailadresse om du ikke har egen blogg.

------------

Some of my favourite Littlephant / Lindex clothes for kids! Giveaway only valid in Norway.

73 comments:

  1. Anonymous9/30/2013

    Jeg synes littlephant-klærne er kjempefine, og jeg må si at jeg digget fargene på denne nye kolleksjonen! Her er det garantert flere julegave-kandidater til småttingene i familien :-)

    bente@kantalopa.org

    ReplyDelete
  2. Jeg er stort fan av Littlephant klærne! Og senest nå i helgen var jeg på Lindex og kjøpte 4 Littlephant bodyer og 3 Littlephant bukser, til min lille Sofus. Elsker fargene og mønstrene! Jeg kjøpte Bla. den selebuksa du virer i bildet over her! Krysser fingrene og håper på vinnerlykke! Dette er virkelig en Give Away som er midt i blinken for oss!
    Klem fra julie :-)

    ReplyDelete
  3. Very nice!! jeg er med :)

    ReplyDelete
  4. Nydelige klær,og jeg blir gjerne med:)

    Nyt ny uke!!

    Klem -L-

    ReplyDelete
  5. Åhhh, herlig. E L S K E R jo Littlephant;) Jeg er helt klart med;)

    ReplyDelete
  6. Hei, Jeg er stor fan av Littlephant-klærne. Superfine farger og mønster og god kvalitet til en rimelig penge. Vi har flere plagg fra forrige kolleksjon og ønsker oss mange flere fra den siste kolleksjonen.
    Flott give-away!
    elisabethdah@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Jeg er klart fan- og skulle ønske at størrelsene gikk lengre oppover.... Men klarer kanskje å presse et barn inn i en av kjolene ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :) Nanino vokser så fort, krysser mine finger for at klærne etterhvert og vil komme I enda større størrelser!

      :)

      Delete
  8. ÅÅÅ! Blir gjerne med på giveaway :) Elsker littlephant-klærne.. Har vel kjøpt/fått det meste som har passet til minstejenta ;) Og nå var jeg akkurat og kjøpte den sorte kjolen. Skulle ønske den kom i voksenstørrelse ;) hihi...

    Ha en nydelig dag, fine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi jeg hadde lett kjøpt den om den kom I vosenstørrelse og ;)

      Delete
  9. Så flotte fargerike klær !!
    Jeg vil også være med :)

    Janne

    ReplyDelete
  10. Fiiiine klær :D De må jeg teste ut på mine barnebarn. Har tre stykker i aktuell størrelse, men mini-barnebarnet som tidvis bor her i huset, trenger absolutt klær, da han har vokst ut av det han har. Så jeg ville bli veldig glad om jeg vant et slikt gavekort. hilsen Grethe

    ReplyDelete
  11. Snasent design! Dette liker jeg!! Tiriltilla@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Kristin9/30/2013

    Elsker LitteElephant klærne!

    kristin.terkelsen.brekke@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Synest dei er så utrulig søte og sjarmerende og så fargerike,eg liker dei masse av det eg har sett og snuppa mi på 5 hadde likt dei:)))

    ReplyDelete
  14. Så kule klær! Jeg er med:)

    ReplyDelete
  15. Liker farger, og syns det er veldig kjekt når jenteklærne ikke bare er rååååsa ;) Så jada, tommel opp herfra! :)

    ReplyDelete
  16. Ja, jeg liker de og har handlet noe! Og heldigvis bruker lillemann 86/92 sålangt, så vi kan fortsatt bruke de en stund:)

    ReplyDelete
  17. Littlephant-kleda er nok ikkje store nok til gutane mine. Men har kjøpt dei i gåve til andre, med stort hell. God kvalitet og herlig design. Blir ikkje så mykje bedre enn det. :)

    ReplyDelete
  18. Jeg elsker Littlephant og vinner gjerne gavekort!

    ReplyDelete
  19. Oi, så kule klær! Jeg elsker dem, og skjønner at minstemor MÅ ha noen av disse klærne, uansett vinnerlykke eller ei;) Hun er plutselig nesten str.110, så flott at de går opp til 116!

    ReplyDelete
  20. Absolutt en fan! Lillesøster løper rundt her i buksa avbildet øverst til høyre akkurat nuh, og det er det mest geniale "over ull"-plagget jeg har vært borti i mine snart fem år som mor. Smoothien havnet på bomullen heller enn ullen da hun spiste frokost... ;)

    ReplyDelete
  21. Jeg er fan!
    marennf a hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Har ikke kjøpt klær på en stund, men disse så spennende ut! Kunne jo være noe for Lillegull, så jeg vil gjerne være med!

    ReplyDelete
  23. Jeg digger klærne der, herlig med alt som ikke er sukkersøtt og rosa. Jeg vil derfor gjerne være med i trekningen av gavekort :)

    ReplyDelete
  24. Veronika9/30/2013

    Jeg liker Littlephant-klærne skikkelig godt. Komfortable klær som kan lekes i, kule mønstre og farger, god kvalitet og myke stoffer. Stort pluss for klær som ikke er i blått og rosa og som stort sett kan brukes uavhengig av kjønn :D Gutten min har en joggebukse i størrelse 62, den har han brukt siden han hadde str 56 og den kan fortsatt brukes, selv om han nå egentlig har størrelse 74/80! Den begynner å bli litt vel trang nå, så hadde vært supert å vinne et gavekort så vi kan kjøpe noen nye :)
    idaveronik @ hotmail . com

    ReplyDelete
  25. Heftige barneklær. Elsker at det ikke er typiske gutte og jentefarger!! Blir gjerne med på give awayen. Passer godt til husets tre søsken.

    Kristin

    ReplyDelete
  26. Jeg elsker barneklær med farger og lekne synboler så Littlephant er midt i blinken! Så liker jeg at de er kjønnsnøytrale 😄

    ReplyDelete
  27. Jeg elsker barneklær med farger og lekne synboler så Littlephant er midt i blinken! Så liker jeg at de er kjønnsnøytrale 😄

    ReplyDelete
  28. For en bra give away!! Digger disse klærne, kjøper generelt masse barneklær på lindex, både til 9 åringen og til babyen min:)) så hadde passet helt supert med denne premien:)))

    ReplyDelete
  29. her i huset er vi store fan av veslefanten-bøkene, og ble derfor overmåte glad da litlephantklærne kom. nå kan mistebror ha på bukse med plass til tuttene i veslefantlomma:)

    (st09086@infomedia.uib.no)

    ReplyDelete
  30. Digger de lekne fargene og mønstrene!

    ReplyDelete
  31. Jeg skulle gjerne skrevet side opp og side ned om hvor fine Littlephant klærne er, hvor behagelige de er, hvor fine de er etter vask eller hvor mange plagg vi har i skapet. MEN! Sannheten er at jeg aldri har hørt om hverken designeren eller merket før jeg så bildet på instagram'men din nå... MEN (igjen)!! Når jeg så de, forelsket meg meg øyeblikkelig.-, og før jeg leste teksten under bildet var jeg sikker på at du hadde funnet noe gammelt og kult stoff og sydd de selv(jeg er supersjalu på alle som kan sy). Men så så jeg jo at det er mulig å få kjøpt det over disk! Lykke! Så med gavekort i hånda eller ikke, dette skal absolutt handles inn!
    Takk for tips!

    Rirri

    ReplyDelete
  32. Åh, for noen herlige farger og mønster!! Skulle gjerne kledd opp jentene mine i noe av dette:-) handler mye av barnetøyet på lindex og er veldig fornøyd med kvaliteten.

    ReplyDelete
  33. Har lille N fått noe av dette?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg har tidligere kjøpt 2 bukser og 1 tights og er så fornøyd med dem. Behagelige og gode joggebukser med god ribbestrikk nederst, så ikke ekkelt og klumpete i støvlene :) Nå vokser hun snart ut av dem og jeg må nok investere i noen nye plagg fra den nye kolleksjonen ja ;)

      Delete
  34. Anonymous9/30/2013

    Stoooooor fan!! Var nettopp inne på nettsida og bestilte ei bukse hver til gutta <3 måtte sikre meg de før det er tomt! Men hååååper jeg er heldig på søndag, så det kan bli flere plagg! Silje_marita@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. Anonymous9/30/2013

    Digger mønster, farge og motiv. Skikkelig kule barneklær hilde.ravnaas@ks.no

    ReplyDelete
  36. Ragnhild9/30/2013

    Ah, desse klærne er jo krem! Sjelden vare med såpass lekne klær til såpass fin pris. Både storesøster og lillebror har ein liten stabel veslefantklær, men ser gjeeerne at stablane blir høgare :)
    Ragga.hjelm@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Anonymous9/30/2013

    JIPPIJA - definitivt en superfan :) Camilla Lundsten har klart kunststykket å kombinere stilig design med snitt som småtroll kan finne på lek fanteri i :)
    Og ikke minst så funker størsteparten av klærne til både jente og gutt - gutter kan nemlig også bruke rosa, hvertfall her i huset :D
    helleerika88@gmail.com

    ReplyDelete
  38. ÅÅ..eg er kjempefan!!:) Digger både kledene og interiørkolleksjonen til Camilla Lundsten. *krysserfingreogtærhåpehåpehåpe* ;) Ha ein strålande kveld! Klem:)

    ReplyDelete
  39. Anonymous9/30/2013

    Kjempestilige klær:) Veldig synd at de ikke går lenger enn til str 116.. blir litt for smått til min frøken på 7 år. Krysser fingrene for gavekortet likevel.. Lindex har mye fint for store og små:)

    Hilde
    hilols2@online.no

    ReplyDelete
  40. Anonymous9/30/2013

    Yess! Det er veldig fine klær. Er så heldig å ha Lindex nærme, så handler mye tøy der.
    Krysser fingrene for at jeg vinner :)
    mvh Hildegunn
    hildegunn29@hotmail.no

    ReplyDelete
  41. Digger fargene og mønstrene!! Trekker gjerne et lodd :)

    ReplyDelete
  42. Anonymous9/30/2013

    Åh, disse var fine! Digger feminine jenteklær som ikke er rosa-rosa! Tar gjerne et lodd! :)

    Elin (fruigland@hotmail.com)

    ReplyDelete
  43. Jeg elsker de! Litt synd at de fineste plaggene er de små størrelsene og til jente, jeg har en gutt på to år :)
    Noen Littlephant-plagg har han fått seg da.

    ReplyDelete
  44. Jeg synes de er utrolig herlige og spreke, men likte ikke så godt de nye fargesammensetningene, for jeg er ikke så glad i brunt....ellers er det midt i blinken.

    ReplyDelete
  45. Anonymous9/30/2013

    Elsk elsk eeeelsk! som den retrofantasten jeg er, elsker jeg simpelthen det aldri så lille retropreget det er over disse plaggene:) og fargene, mønstrene! så da må jeg jo prøve lykken;) mvh Retromamma;) karmkri@yahoo.no

    ReplyDelete
  46. Kjempefine barneklær!
    Likte best den første kolleksjonen som bare var til baby, er litt usikker på fargene på denne kolleksjonen. Liker best rene basisfarger. Men tror jeg må ta en titt i butikk, er kanskje finere i virkeligheten. Men jeg liker mønstrene!
    Vil gjerne være med i trekningen:)
    Lenge siden sist forresten, håper alt står bra til med dere.
    Klem:)

    ReplyDelete
  47. Anonymous10/01/2013

    Klærne er kjempefine, og skiller seg litt ut fra mye av det man ser i andre barnebutikker av klær.
    Håper på vinnersjanse i give-awayen:)

    Hilsen Benedicte
    benedicteloksti@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Anonymous10/01/2013

    Synes klærne er veldig stilige. De har mønster som skiller seg ut, samt noen herlige farger som jeg liker! Rett og slett et herlig merke, til en ikke alt for dyr penge! Tommel opp! :)

    Silje_wk@hotmail.com

    ReplyDelete
  49. Anonymous10/01/2013

    Jepp, digger littlephant! Kjøpte ei flott oransje joggebukse til vesla da de klærne kom. Krysser fingre:)
    Mvh Pias verden

    ReplyDelete
  50. elsker littlephant tøyet :) det er noe for seg selv! :) gøy med noe som skiller seg ut men samtidig ikke koster altfor mye. Håper på å vinne :) det hadde vært fantastisk! mvh Siri
    sirihalvorsennarvestad@gmail.com

    ReplyDelete
  51. elsker littlephant tøyet :) det er noe for seg selv! :) gøy med noe som skiller seg ut men samtidig ikke koster altfor mye. Håper på å vinne :) det hadde vært fantastisk! mvh Siri
    sirihalvorsennarvestad@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Anonymous10/01/2013

    Fargerike, kule klede med superfint snitt. Kryssar fingrane! :-)

    aina_kat@hotmail.com

    ReplyDelete
  53. Oi, så fine farger! Blir glad av det! :))

    ReplyDelete
  54. Tøffe klær i herlige farger!

    ReplyDelete
  55. Superfan av littlephant! Behagelige klær med kult mønster og fint snitt. Skiller seg definitivt ut fra annet barnetøy! Trekker lodd og krysser fingre ;)
    Mvh Sarah
    sjoreng@hotmail.com

    ReplyDelete
  56. Anonymous10/01/2013

    Jeg vil gjerne vinne!
    randiholand@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Jeg hadde faktisk aldri hørt om dette merket før jeg så det her, og da måtte jeg jo titte innom nettbutikken deres. Utrolig mye fint der! Blir nok ikke siste gangen jeg besøker de. :)

    ma6ica@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Jeg hadde faktisk aldri hørt om dette merket før jeg så det her, og da måtte jeg jo titte innom nettbutikken deres. Utrolig mye fint der! Blir nok ikke siste gangen jeg besøker de. :)

    ma6ica@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Jeg hadde faktisk aldri hørt om dette merket før jeg så det her, og da måtte jeg jo titte innom nettbutikken deres. Utrolig mye fint der! Blir nok ikke siste gangen jeg besøker de. :)

    ma6ica@gmail.com

    ReplyDelete
  60. DEFINITIVT Littlephant-fan! :) Eg kunne ha kjøpt heile kolleksjonen! :) Trur både storegull og vesletroll hadde digga kleda - dei er jo begge like farge- og mønsterglade som mora. Vel eg å tru ;)

    ReplyDelete
  61. Hei! Har vært fan av Littlephant-interiør en god stund, men med en liten en i magen har jeg oppdaget at de også har fantastiske barneklær. Har allerede kjøpt inn noe som ligger på vent. Synes klærne skiller seg ut blant annet man finner i klesbutikkene. Flotte farger og mønstre, samt morsomme motiv. Gleder meg til å se den nye kolleksjonen! Ha en god høst! Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

    ReplyDelete
  62. Så utrolig søte klær! Jeg elsker slike lekne og glade plagg, jeg er kjempefan :)

    ReplyDelete
  63. Så utrolig søte klær! Jeg elsker slike lekne og glade plagg, jeg er kjempefan :)

    ReplyDelete
  64. Anonymous10/02/2013

    Kjempefine klær fra Littlephant! Har en superfin bukse til min to-åring, sier ikke nei til mer!
    Hilsen Monica
    bergemonica@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. Jeg er fan, liker både fargene og mønstrene! Har en liten faddergutt som skal få seg nye klær hvis jeg vinner <3 Ha en digg dag!

    ReplyDelete
  66. De er superfine! Liker at de ikke er som alle andre barneklær, de skiller seg litt ut! :)
    Ha en fin uke! klem fra meg

    kinelindstad@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Anonymous10/02/2013

    Elsker Littlephant klærne! Freshe farger, gøyale mønstre og perfekt at de går helt opp til 116! Min datter på 3 passer den str nå og vokser så fort at hun godt kunne hatt noen nye bukser i Littlephant:) Håper på vinnerlykke! mail: anja.haraldstad@gmail.com

    ReplyDelete
  68. Elsker de herlige fargene, nydelige mønstrene og illustrasjonene:) Hadde passet perfekt for mine to små jenter:) Også liker jeg spesielt godt at klærne er laget av organisk bomull! Uten sprøytemidler og kjemikalier! Bra for miljøet, bøndene som dyrker bomullen, og ikke minst bra for de små barna som skal bruke klærne:)
    Mail: idaskogsaas@gmail.com

    ReplyDelete
  69. åh! De er kjempe fine :) Jeg vil veldig gjerne være med!

    m_k_espedal a(av typen sabel) hotmail.com

    ReplyDelete
  70. For en premie!! Ja takk, veldig gjerne!! Liker godt de klærne, kjekt med fine klær som man likevel kan leke i.
    Linda:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!