September 28, 2013

HVIIT FAVOURITES



// Fermliving kurv til mine vedkubber // Kjøkkenhåndkle med Arne Jacobsen typografi fra 1937 til min oppvask  // Toalettveske med striper til min sminke // Avvento/Khäler lysestaker til min vinduskarm // Kubelys med bark og bjørkebark til mine sofabord //

Alltid så mye kult å finne inne hos Hviit ! Spennende nyheter står i kø. Over er en liten bukett av ting jeg kunne trenge her hjemme hos meg. ( Også veldig stolt over at jeg har knekt collagekoden i Photoshop. Yay! ) Jeg er inne i en periode hvor jeg ønsker fornyelse samt å forenkle interiøret rundt meg. Med ønsket om å bare omgi meg med ting jeg virkelig trenger. De funksjonelle & praktiske og selvfølgelig de som bringer med seg ekstra, ekstra, hjertebank & glede.
 

2 comments:

  1. Hviit har fantastisk masse fristende..herlig ønskeliste.
    God helg videre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja guri, det har de virkelig! Håper helgen din ar vært en god en :)

      Delete

Comments makes me smile!