September 19, 2013

BOCONCEPT / DESIGN NIGHT / FURNITURE-FASHION SHOW

Forrige uke var det duket for Design Night i Posthallen i Oslo, i regi av BoConept.  Jeg var spent på arrangementet hvor det skulle være møbel-moteshow og visning av årets nyheter. Vi fikk servert bobler i glasset etter en vals på den rødeløperen, anvist våres plasser og så var showet i gang.
 
 
Trendekspert og blogger Helle Tjaberg ( Eget rom ), konserndirektør i Skeidar Livinggroup, Martin Andresen og grunnlegger av danske BoConsept, Viggo Mølholm, tok vel i mot oss fra scenen. Showet var imponerende, med rullende nyheter ned catwalken, fint introdusert av konferansier Helle Tjaberg. BoConsept har mye lekkert i sitt sortiment og jeg førte opp flere ting på ønskelisten.
Blant annet disse sofabordene og kobberlampen "Pine Cone" ( Skimtes på bildet av lampene over ).
De ble også tid for mingling blant de over 100 fremmøtte, mer god drikke i glasset og lekker fingermat. Samt å ta de utstilte møblene i nærmere øyesyn. Lidyll-Live og jeg måtte selvsagt også prøvesitte.
 
Jeg er veldig glad i det danske formuttrykket, og liker hvordan BoConsept ikke er redd for å leke seg med farger og materialer. Prisene er relativt høye ( for meg ) men slik er det jo oftest med god, gjennomtenkt og vakker design. 
BoConsept føres i Norge av Skeidar og Living. Flere bilder og mer av årets nyheter finner du på deres hjemmeside her. Og på instagram under hashtagene #boconceptnorge og #designnight
 
Takk til BoConsept for en flott kveld!
 

2 comments:

  1. Så spennende! Føler jeg går glipp av en hel del her borte...
    Men vi ses vel i Bergen? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja her i Oslo har det skjedd en hel del i det siste. Ikke alt jeg får vært med på, men veldig moro når det klaffer! Forhåpentligvis ses vi i Bergen, men ikke 100% sikker enda. Jeg krysser mine fingre!

      ;D

      Delete

Comments makes me smile!