September 12, 2013

AUTUMN SILENCE


 
En kopp nespresso kaffe i en stille stund. Og cupcake. Intet mer, intet mindre.
Smuglet med hjem fra tirsdagens House of Oslo event. Bakt av dyktige Ingrid Hancock Bjerknes.
 
 
Mens jeg nyter en høstbukett med røde rognebær. Stillhet og tanker som bruser. Om alt som skjer om dagen, høsten som er over oss og hva jeg skal finne på til middag.
 
 
På mitt lille kjøkken. Med mine nye kjøkkenstoler. Svarte, i prefekt stand, produsert av Norsy AS i Haugesund. Plukket opp på et loppis for 50kr stk.
Og muffinsen. Den beste jeg har smakt.
 
Hverdags lykke.
 
 
Og med dette innlegget deltar jeg også på Interiør & Boligmessen i Bergen sin styling konkurranse med tema Botanikk.

11 comments:

  1. Å, den så god ut. Og elsker stolen!!For et kupp!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Ja, guri, jeg er så fornøyd med de svarte. Og så glad for at de er i så fin stand.

      :)

      Delete
  2. Såg kjempegode ut muffinsane :-) fine bilder med haustaktig stemning!
    Klem

    ReplyDelete
  3. Anonymous9/12/2013

    Hei, å dette så godt ut. God kaffe, cupcake og Figgjo ! Hilsen Hanne fra Madla

    ReplyDelete
  4. Ai, hvor fristende og fint!

    Mari

    ReplyDelete
  5. Haha! Du gjorde det du! Det som alle tenkte ;)
    Good for you!!

    Fin fine bilder <3
    Klæmmings

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha oh jess. Jeg måtte. De var jo så gode!!

      ;D

      Delete
  6. Kjempestilig bidrag. Og en herlig høstfølelse og ;)

    ReplyDelete
  7. Lekre bilder! Og jeg har ikke tenkt over at stolene er herfra. Takk for at du minnet meg på det!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!