August 30, 2013

SUMMER SNAPSHOTS


1. Tottelotter i Oslofjorden. ( Bukse fra Norlie )
2. I år var det reflekterende solbriller som gjalt. Mine fra Session.
3. Kaleido fat, lekehytte og et meget fornøyd barn.
4. Gressløk fra mors hage. Klippet, puttet på "resirkulert"glass, også fryst ned. Fersk gressløk i månedene fremover er hverdagsluksus.
5. Innelek er gøy, og lov, også om sommeren.
6. Treklosser er elsk.
7. Vintage barnekopp fra Kähla.
8. Glad frokost. Barnekopp, brett og tekanne fra Ferm Living. Vintage duk, gul tallerken fra Stavanger Flint, Kaffekopp & skål "Sissel" fra Figgjo, glass fra Granitt, lysestake "Lup" fra Hay.
9. Sommerkrøller.
10. Nysodd gress.
11. Vaskehjelp. Retro rørstoler fra loppis.
12. Vannehjelp. Alltid like stas.

Jeg kan ikke tro at september er rett rundt hjørnet. Sommeren i år har vært den beste på lenge, lenge.
Bysommeren har vært utnyttet til det fulle. Det gode været dog med et hint av høst bare fortsetter her i Oslo, og jeg kjenner meg klar for neste årstid.

4 comments:

  1. Ser ut som en deilig sommer! Godt å se at det flyter av leker hos andre enn oss :) Skulle ønske jeg kunne si det samme om neste årstid - her har ikke akkurat sommeren blomstret, eller gitt oss varme - så høsten kan godt vente litt til (eller begynne med noen varme og solrike dager). Ha en flott lørdag :)

    ReplyDelete
  2. NYDELIGE bilder! Lenge siden jeg har vært innom deg, nesten så jeg kan se at bildene dine blir bedre og bedre ;) Jeg får lese meg bakover i bloggen, her trenger jeg en oppdatering!

    Fin helg videre!

    Linn ;-D

    ReplyDelete
  3. Herlige og "ekte" bilder av mennesker som "lever" :)

    ReplyDelete
  4. Vennen!
    For noen aldeles herlige bilder!!!!
    Loooooooove it!

    ....nå gleder jeg meg til å se deg i morgen, vennen!
    Kjempeklem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!