August 20, 2013

OH SWEET LITTLE COFEETABLE - WHERE ARE YOU?

 
1. Hoof table - &tradition / 2. Lövbacken - Ikea / 3. Settbord fra Åhlens / 4. Fido table - Bolia

Jeg drømmer om det/de perfekte små stuebord. Vintage / lekent / moderne / enkelt, eller alt på engang. Og så til den rette prisen. Oh, de valgets kvaler. Settbordene jeg har foran dagsengen, er en så lenge bare til låns. Dessverre. Så jeg er på jakt omdagen. Sofabord-jakt.
Over er fire stk jeg kunne tenke meg. Jeg er spesielt interessert i Ikeas relansering av deres første flat pakkede møbel, bordet Lövbacken. Men jeg er en sånn som må se produktet, kjenne på det, finne ut av kvaliteten, vurdere frem og tilbake - ogsåharjegdetgående, før jeg bestemmer meg. Pluss at når det kommer til Ikeas bord, får jeg automatisk mer lyst på det originale, hvor en håpløst det høres ut..
Har du et drømme-stuebord? Kankje noen tips om noen kule designs eller hvor jeg bør lete?

2 comments:

  1. Jeg har sett flere fine på bruktbutikken i Storgata. Også er Sinsen brukthall ganske stor (men der har jeg ikke vært selv ennå). Gleder meg til å se hva du finner på :)
    L

    ReplyDelete
  2. Lövbacken-bordet tycker jag också är fint! Jag såg det på riktigt när jag var på Ikea i lördags, men det var inte läge att granska det ordentligt eftersom jag hade min 3-åriga brorsdotter med mig och bara skulle göra några snabba inköp.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!