August 23, 2013

#LOVEDEMINLINDEX



I går morres var jeg på frokost/høstlansering hos Lindex i Karl Johan. Jeg er som kjent ingen stor moteblogger. Men jeg er veldig glad i klær og kan lett katogorisere meg som en interiør OG livsstils blogger. Derfor syntes jeg det var veldig spennende å få være med på presentasjonen av den nye jeanskolleksjonen deres, pluss få litt tips om nye trender og kule sammensetninger fra Kathrine Sørland og innkjøpssjefen selv, Elin Månsson.

 
Jeg har lidd av jeansskrekk i noen år nå og går svært sjelden med jeans. Så da vi så fikk i oppdrag å style et antrekk med valgfrie plagg & accessoarer fra den nye kolleksjonen, som så skulle fotograferes med polaroidkamera, var jeg mildt sagt utenfor min komfortsone.
 
 
Det er alltid slik et stev med å finne bukser som passer, enten er de for stramme, lave, korte, ukomfortable osv osv.. Men med god hjelp og til min overraselse fant jeg 2 bukser som virkelig satt! Jeg kroket opp med den kule bloggeren Rocknrollbalerina, fant noen store og rolige prøverom og sammen hadde vi det skikkelig gøy med prøving, mixing og matching.  
 
 
Jeg gikk tilslutt for blå classic jeans, en hvit tsjorte, kul kort jakke og et skikkelig smykke av et smykke. Skulle ønske jeg kunne få ta med alt sammen hjem.
 

Polaroidbilder blir alltid så fine!
Tilbake til normalen hadde jeg også på meg to Lindex favoritter. Det svarte skjørtet og korallcardiganen sitter alltid perfekt og får meg til å føle meg så bra.

Tusen takk til ThisisPR og Lindex for slik en bra start på dagen!

1 comment:

  1. Ingen fare med jeans når de sitter så fint! :) Gratulerer med dagen din, håper feiringa var fin!
    Klem L

    ReplyDelete

Comments makes me smile!