August 02, 2013

&TRADITION - INBETWEEN CHAIR AND MILK LAMP


Noen husker kanskje at jeg var så heldig å vinne NIB-utfordringen "From Within" i februar, hvor premien var et gavekort fra Lunehjem. Jeg er så takknemelig!
Eeendelig har jeg nå klart å bestemme meg, tok bare 6 mnd, kremt, Lune hjem har jo så sinnsykt mye fint. Jeg landet på en Inbetween Chair, designet av Sami Kallio og en Milk Lamp, av NORM arkitektene Kasper Rønn og Jonas Bjerre-Poulsen, begge for &Tradition. De kom i verdens største pakke og jeg som elsker å pakke opp gaver var i himmelen der en stund. Hvilken glede det er altså.

Hjemme har det altså vært ting på gang og det er det ute også. Nå i helgen skal jeg og et par andre finfine bloggere gjøre morsomme stunts i byen. Følg med på instagram @medetlekentsinn

Glad fredag!

6 comments:

  1. I love your house and what a great chair! Heidi

    ReplyDelete
  2. Du har god smak!

    ReplyDelete
  3. Fine ting du har valgt deg :) Har siklet på den lampa en stund, men har for tiden alt for mange ting... og lamper ;)

    ReplyDelete
  4. Gratulerer så mye! Den var råherlig :)

    ReplyDelete
  5. Kjempeflotte ting! og vel fortjent!!
    Milklampen har jeg hatt på ønskelisten en stund.
    Bjutiful!

    Lykke til i morgen!
    Klæm

    ReplyDelete
  6. Digger-digger-digger lampa! <3
    Gøy å endelig få brukt et velfortjent gavekort.

    Sees vi på onsdag på IKEA-treffet?
    Ha en fortsatt god søndag.

    Klem fra Heidi

    ReplyDelete

Comments makes me smile!