August 07, 2013

IKEASTYLING - #TASTUNDENTILBAKE #KVELDSBAD

                                                                                                          Foto: Lidyll
 Foto: Lidyll
  Foto : Tor Lie
  Foto x 2: Tor Lie
  Foto : Tor Lie
  Foto : Tor Lie
  Foto : Tor Lie
  Foto : Tor Lie
  Foto: Tor Lie
  Foto : Jenny Hoff

I forbindelse med årets Ikeakataloglansering, tok Ikea initiativet til kunstprosjektet #tastundentilbake, sammen med med fotograf Jenny Hoff og fem interiørbloggere, der i blant meg! De andre var Livet på landet-Stine med #lytte,  Lidyll-Live med #mateendene, Fjellborg-Ingrid med #solnedgang og Nib - Ann Helen med #rekerpåbrygga. Vi innredet til ulike stunder i bybildet i Oslo i dagene før lansering og over er et salig bilderas fra min stund, #kveldsbad på Tjuvholmen. Det har vært så gøy å få være med på prosjektet, samtidig som det og har vært en stor personlig utfordring. Heldigvis har gleden vært i fokus og jeg har fått støtte og oppmuntring fra gode, flotte folk rundt meg. Resultatet ble vellykket og godkjent, og jeg kjenner meg stolt. Yay!

På instagram finner du flere bilder under #tastundentilbake.
Se også flere bilder inne på Norske Interiør Blogger / NIB her og her.
Les også litt om hva vi tenker rundt det å #tastundentilbake og stylingen vi gjorde inne på Ikeabloggen Livet Hjemme her.

I går var Ikeakataloglansering med full rulle, jeg tok med meg Nanino og hva hun gjorde kan du se inne hos Heidi med bloggen Lys ide. I kveld er det #jentekveld, med 50 bloggere på samme sted og jeg kan nesten ikke vente. So excited!


3 comments:

  1. Du er så flink:)
    Takk for sist! Det var veldig hyggelig og stas å treffe deg:)

    ReplyDelete
  2. Du er så flink altså! Utrolig stilig :)

    ReplyDelete
  3. harikasınız kızlar:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!