August 28, 2013

KIDS BEDROOMS

 
Jeg blir aldri lei barnerom. Lekene, fargene, og all fantasien som gis fritt spillerom. Jeg kunne holdt på med barnerom dagen lang. Det er så gøy å komme over kule og spennende ting til Naninos rom. Samtidig passer jeg på å ikke overdrive forandringene, bruke gode materialer og heller bytte/flytte litt om på tingene så det ikke blir overfylt. Bildet over er kanskje ikke det beste eksempelet på det, men ble bare nødt til å knipse et under en ryddesjau herom dagen.
Fantastisk fine eplebokser er kommet i hus fra søte ReVinyl, de huser klosser og andre små skatter. Plasttårnet i kobber er på vei ut, ( brukt til ikea styling ), men jeg syntes det er så dekorativt at det har fått noen dager ekstra her hjemme. Opp fra kjelleren har et gammelt dukke-stellebord/badekar, endelig fått se dagens lys, kjøpt i en bruktbutikk for noen år siden.
Ellers som alltid er det meste på bildet over handlet/funnet brukt, ( dukkegrinden/ dukken i "sengen" / bildet / bordet / dukkeskapet ). Der er også  ting fra min mors barndom ( dukkevesken / dukketøy ) gaver ( sengen fra min familie / bamsene / ukulelen / brio hunden / det heklede teppet) og DIY prosjekter ( hustavlen / det forstørrede bildet / oppgradering/maling av sengen / ullkronen ).
 
Nei, barnerom er helt klart et av mine favorittrom!

4 comments:

  1. Her var det mye lekkert! Skikkelig drømme-barnerom

    ReplyDelete
  2. Takk for kommentar, så hygglelig å høre fargerike fine deg!! Ha en finfin dag!

    ReplyDelete
  3. Ja, barnerom er knallkjekt å ordne til!
    Så fargerikt og flott!

    Klem

    ReplyDelete
  4. Barnerom er det kjekkeste å innrede. Helt enig! Og forresten så elsker jeg alle rommene du innreder! :)
    Og for en fin vimpelrekke du har laget. Bra jobba!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!