August 19, 2013

FAVOURITE VINTAGEDRESS

 
Rett fra Ikea festligheter til slektstreff på landet. Det var fem fantastiske dager med familien, 69 stk av dem for å være eksakt. Vi bor nokså spredt rundt om i landet, fra Kristiansand i sør til Kirkenes i nord, så å få møtes slik alle sammen er helt enestående! Sammenkomsten ble holdt på min fetters store gård, hvor dyrene er byttet ut med biler i alle mulige former, størrelser og årganger. Et fantastisk sted hvor det ble knipset noen bilder for å si det sånn. Jeg så og si bodde i min elskede vintagekjole, mine mors støvler og min brors fanakofte. Så komfortabelt og fint.
Livet på landet altså, helt klart noe jeg kunne tenke meg.
  

5 comments:

  1. Kjempegreit kjole og fiiiine bilder:). Høres koselig ut med slektstreff:).

    ReplyDelete
  2. Så kjekt med slektstreff! Og i sånne fine omgivelser:-)
    Superskjønn kjole!

    Klem

    ReplyDelete
  3. Nydelig jente i nydelig kjole! :)
    L

    ReplyDelete
  4. Så fine bilder! Og nydelig kjole :-)

    ReplyDelete
  5. For ei flott dame! :) Herleg kjole, flott kufte, nydelege bilde :)
    Det må ha vore eit alletiders slektstreff! :)
    Klem, Kristin

    ReplyDelete

Comments makes me smile!