August 21, 2013

BIRTHDAY WISHLIST

 
// 1. Dobbeltsengesett "Minimal Bed Linen" fra Hay / 2. "Skog" lampe fra Magnor / 3. Ullpute fra Fuss/Norway Designs /
 4. Bordet " Tablo" fra Normann Copenhagen  / 5. Knaggene "The Dots" fra Muuto / 6. "Plus Salt&Pepper Kvern" fra Norway Says for Muuto /
7. Skaugum bestikk i teak / 8. Marimekko skåler i mønsteret "Räsymatto", i sort / 9. Kaleido fat fra Hay / 10. Stringpocket hylle i hvit //
 
 
Johoo, nå er tiden inne for bursdags-ønskeliste igjen. Har det virkelig gått et år allerede? På søndag feirer jeg år og å ha bursdag er noe av det beste jeg vet. Det er min dag, og den barnlige gleden er sterk. Det å ønske seg noe er spennende, det finnes jo så mye flott, fint og kult der ute jeg har lyst på. De som ikke ønsker seg noe til jul & bursdag, har jeg aldri forstått meg på. Listen min er lang, og jeg blir alltid glad for alt jeg skulle få. Jeg setter stor pris på små og store oppmerksomheter, nei sånn sett er jeg langt fra vanskelig. Jeg gleder meg!

2 comments:

  1. De Skoglampene er bare sååå fine!

    Jeg har bursdag i desember, en stund til ennå. Har bestilt meg bunad, så ønsker meg tilskudd til den. Er ellers enig med deg om at ønskeliste er smart.

    ReplyDelete
  2. Skoglampene står på ønskelista her også, de er SÅ fine (og litt for dyr for min lommebok dessverre). Men har du sett at hun nettopp har laget telysholdere i samme stilen? De er litt mer innafor for min del i hvertfall, og også veldig fine!
    Klem L

    ReplyDelete

Comments makes me smile!