July 10, 2013

SOMMER PÅ JORDA - THIS MONTHS NIB CAHLLENGE

 
Noen bilder til denne månedens NIB-utfordring - Sommer på jorda. Sommerdagene bare fortsetter til vår store glede. Vi er så heldig å ha en fantastisk bakgård, hvor man lett kan finne på å henge ut hele dagen. Grillplass, lekeplass, plener, blomster og trær. Klesstativ, sittegrupper og ikke minst hyggelige naboer gjør livet rundt her, ganske så OK! På bildene er det meste retro / vintage / bruktfunn / DIY. Unntakene er glassvasen fra Ikea, putene, (fra Blomme og selvsydd med Ikeastoff / DIY potetrykk ) og de blå/grønne papirballene, også fra Blomme.
 
Sjekk ut over 120 nydelige Sommer på jorda - innlegg fra talentfulle interiørbloggere inne på NIB.
Sommerlig inspirasjon til de tusen!
 

8 comments:

  1. Forfriskande bidrag! Morsomt det med jenta di som vatnar føtene sine?:-) Ser iallefall slik ut:-). Koseleg bakgård.

    ReplyDelete
  2. Herlige bilder! Jeg savner bylivet når jeg ser sånne fine bakgårdsbilder, selv om jeg trives på landet også:)

    ReplyDelete
  3. Så fantastisk fint!
    Lina

    ReplyDelete
  4. Å, så sommerlig og fint!
    Her skulle jeg gjerne slengt meg ned:-)

    Ha en fortsatt fin sommer og nyt
    go´værsdagene!

    Klem

    ReplyDelete
  5. Åhh,så herlig. Nå fikk jeg akutt Oslo/løkka savn du. Digg sommerstemning;)

    Nyt bysommer;)

    ReplyDelete
  6. Herlige bilder. Ser ut som dere har en flott sommer :)

    ReplyDelete
  7. Så stemningsfullt! Digger retro-feelingen, den minner meg om barndommen min:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!