July 20, 2013

KIDS BEDROOM AND NEW VINTAGE GOODIES



Jeg er så glad for det nye lille bordet mitt. Funnet gratis på gjenbruksstasjonen for litt siden. Med sine spisse, spisse bein og kule design i teak. Elsk! Jeg plukket også lett opp den lille trillen på maritabutikken forleden dag. Til 40 kr. Hjemmelaget og full av sjarm. Barnerom er en skikkelig favoritt hos meg, og Nanino sin lille alkove er kommet fint på plass. Puteskyen og hustavlen har jeg fikset selv, ellers er det aller meste er bruktfunn, fra venner og famile, loppemarkeder og bruktbutikker.
 

4 comments:

  1. For et nydelig barnerom! Kult og gjennomført :)

    ReplyDelete
  2. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    ReplyDelete

Comments makes me smile!