July 05, 2013

KÄLER - FIDUCIA BY LOUISE CAMPBELL

 
Endelig. Jeg får lyst til å skrike det høyt ut! Den flotteste sommergaven til meg selv. Jeg har hatt et godt øye til Fiducia vasene fra Käler i noen år nå, alltid har de stått høyt på min ønskeliste. Blomster, lys, sukkertøy, alt mulig (nesten) kan få plass i vasene. Keiserene spanderte rabatter i nettbutikken fra goodiebagen på Bloggbliss, så da var det gjort. Hurra! 
Feriedagene går fort, og jeg har nytt noen gode dager alene. Herlig avslappende og jeg har fått gjort en haug av utsatte gjøremål. Samtidig gleder jeg meg stort til å få Nanino hjem igjen til helgen.

6 comments:

  1. Ja, de er kjempefine! Heldige du:-)
    Ha en fin helg!

    Klem

    ReplyDelete
  2. Ønsker, Ønsker!!! Tror den må bli med hjem til meg en vakker dag :)

    ReplyDelete
  3. Nydelige er den,nå er den pakka ned men gleder meg til å pakke den opp igjen i det nye huset❤nydelig bilde!
    Fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  4. Helt herlig! Godt valg av gave til deg selv! Kos deg med fine juli-dager!!

    ReplyDelete
  5. Åh, heldige du som fikk såå fin sommergave! :):) Viktig å unne seg sånt når man har mulighet! Den står på ønskelista mi også, men tror den skal få stå der en stund til... jeg synes det er viktigå ha litt uoppnåelige ting på ønskelista ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!