June 18, 2013

VINTAGE SUMMERPANTS

 
Jeg er alltid på utkikk etter unikt og kult barnetøy til Nanino. Pent tøy, gjerne brukt el vintage, i god kvalitet og til en god pris. Salg og tilbud er jeg fan av. Min erfaring er at det er virkelig gode kupp å gjøre om man holder øynene oppe, og er villig til å bruke energi og tid på å lete. På brukt- og loppemarkeder, i bruktbutikker, på finn er det mye bra som selges. For å ikke snakke om lykken det er å kunne arve tøy fra venner og familie.
Det å tenke litt fremover i tid syntes jeg og er lurt. Vintersko kjøpt på vårsalg, den gode ullgenseren, 2 str for stor, som fint vil passe neste halvår osv.. Og vips, en dag er Nanino jammen vokst seg stor nok. Slik er det med den deilige kreppbuksen over. Fra Birkelunden i høst. Ubrukt vintage, fremdelses i sin forpakning. Funnet nederst i en eske full av gamle klær. Til kun 20kr. 
 
Det er så absolutt verdt det! Mamma smiler, barnet hopper og lommeboken er fornøyd.

4 comments:

  1. Så flink du er. Tror nok jeg også skulle vært like flink der.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    ReplyDelete
  2. Høres fantastisk ut - tre ting i et smekk :) Stilig bukse!

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/19/2013

    Så fine bilder og flott bukse. Den var du heldig med :)
    Blir så glad når jeg ser skatten så hoppende glad.
    Ps. min telefon funker ikke nå. Bruk facebook om det er noe.
    God klem fra bestemor/mamma

    ReplyDelete
  4. Et kupp! Jeg er faktisk også veldig flink til å lete meg fram til gode kjøp. Jeg står gjerne og roter i tilbudskurver og handler ull og vintertøy til neste sesong på våre o.l.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!