June 17, 2013

ROYAL SMUSHI CAFE - COPENHAGEN



Jeg må bare dele med meg et lite cafetips fra København.
Den sjarmerende cafeen, Royal Smushi cafe, holder til på Amagertorvet. Den oppleves som en avslappende og estetisk frisone, som tilbyr den sunne og søte fristelser til en ok-pris. Jeg falt slik for dens fagre, fargerike og gjennomtenkte interiør, ispedd en rekke danske designprodusenter som Royal Copenhagen, Georg Jensen, Fritz Hansen, Holmgaard osv. Jeg sitter igjen med fine minner fra den koselige bakgården. Neste gang jeg er i København, blir et stopp innom Royal Smushi et must.

1 comment:

  1. Hi! I liked your photos of this restaurant very much and I used one of them in my decoration blog with the corresponding link to your page and with no commercial purposes.
    You can read the post at
    http://enmiespaciovital.blogspot.com/2014/10/restaurantes-para-comer-con-los-ojos.html
    Anyway, if you want me to remove your photo from my blog, please let me know at enmiespaciovital@gmail.com
    Thank you,
    Silvia

    ReplyDelete

Comments makes me smile!