June 24, 2013

MY PLAYFULL SHELF

 
En "ny" lilla keramikkvase fra gjenbruksstasjonen inspirerte til litt dandering i stringhyllen.
De glade fargene, de gode minnene og den estetiske utformingen av tingene jeg velger å omgi meg med, gir meg mye glede.
I den hvite hyllen blir de ekstra synlige og jeg elsker at de er så tilgjengelige. Min lille vintagevase ( loppefunn ), oldschool tv fra Flamingo, smykkeskrin jeg fikk til dåpen, Georg Jensen elefant fra Dora, min lille samling Domo monster, de russikedukkene fra Broste, kaleido fatet fra HAY, dukkehusstoler ( loppefunn ) og det søteste kortet fra Luckyboy Sunday.

3 comments:

  1. Ei herlig blanding, monstera var råkule :D

    GIna

    ReplyDelete
  2. Herlig- herlig- herlig! <3

    ReplyDelete
  3. Så mye flott på en lekker hylle, kjempefint!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!