June 14, 2013

LIVINGROOM


Stuen begynner å ta form. Det er et deilig rom å være i, med de store vinduene som slipper inn sol fra morgen til kveld. Mine to hus laget av sponplater har funnet seg godt til rette i de brede vinduskarmene. Og i påvente av det perfekte stuebord har jeg fått lov å låne min mors sjarmerende settbord. Jeg elsker den mint fargede sengegavelen sammen med alt treet og små gule og rosa/lilla innslag. Skikkelig sommerfølelse. I morgen kommer forresten endelig innlegget om hvordan jeg gikk frem med sengegavelen. Håper dere har en fortreffelig start på helgen!
 

2 comments:

  1. Anonymous6/15/2013

    Det er flott og lyst og deilig hos deg.
    Du er flink å få det koselig og hjemmlig med små midler <3
    Glad i deg. Ha en fin helg.
    Klem mamma

    ReplyDelete
  2. Har dere flytta???

    ReplyDelete

Comments makes me smile!