June 20, 2013

I AM UNE



Hurra! Jeg er den heldige vinner av spennende UNE sminkeprodukter. Hev meg på en konkurranse inne på Instagram, hos danske Beauty space forleden, og jommen ble jeg ikke trukket ut. Jeg liker singletten som fulgte med, samt et bærenett og sminkepung. Jeg er ikke stor fan av mye sminke, og liker best den naturlige "looken". Samtidig er jeg glad for enkle, gode produkter som hjelper til litt her og der. Hihi. Ja, sminke er fint det. Gleder meg til å teste de ut. Øyenskygge, solpudder og lipgloss.

3 comments:

  1. I love your little helper behind! Heidi

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/21/2013

    Fint bilde av deg. Du kledde den toppen der :)
    Den lille hånden bak er ekstra fin :)
    God fredagskveld til deg.
    Klem mamma

    ReplyDelete

Comments makes me smile!