June 05, 2013

HOTELLBLISS


STAY er hotellet! 
Da jeg og min romkamerat Lidyll - Live kom inn brøt vi ut i vill glede. Så stort, så vakkert og sååå stort! Jeg sier bare omg. Fullt innredet med design fra HAY, 3 balkonger, vaskemaskin, tørketrommel, kjøkken.. nei ord blir fattige. Haha, jeg kan fortsatt ikke tro det. Jeg har fått smake på herlig luxus og jeg liker det. Jeg elsker det! Heldige oss fikk to overnattinger her og jeg skal definitivt tilbake. 
NIB jentene innviterte også opp på søte bobbler før shoppingrunden lørdag. Så utrolig gøy å møte alle mine fine medbloggere, stemningen var på topp! Og det flotte sommeværet vi fikk.. nei jeg rett og slett gliser bredt når jeg sitter her og tenker tilbake.

NIB har også rukket å legge ut noen innlegg fra helgen. Sjekk dem ut her og her. Det har også mange av mine medbloggere. Maratonjenta, Stines Hjem - Livet på landet, Kasparas Regnbue, Kronprinsessene, Tonje Boganes , Lidyll og Trettien for å nevne noen. 

Rett rundt hjørnet kommer mer om shoppingen, butikkene, goodiebag`ene og bybilder.. 

Glede!


6 comments:

  1. Å, for noen herlige bilder fra turen! Digget det av deg som hoppet i senga. Stilig bilde, altså!
    Takk for en fin tur! Så utrolig gøy!!!

    PS: herlig header du har!

    ReplyDelete
  2. Ser helt herrrlig ut! :o) Digger hoppe/flyge-bildene!;o)

    ReplyDelete
  3. cool pics! I love them all!!! it was very nice to meet you by the way :)

    ReplyDelete
  4. Fantastisk var det! Og så utrolig koselig få hilst på deg!

    ReplyDelete
  5. Så GØY!
    Ser ut til at dere har hatt en helt fantastisk helg ja :))
    Danmark, shopping og interiør kan virkelig ikke bli feil!

    ReplyDelete
  6. Åh- det bilde av deg når du hopper i senga må du forstørre til veggen. Det er så KULT!! :) Heldigriser- ser så kjekt ut!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!