June 05, 2013

GOODIEBAGBLISS

Lucky us.
 

Design Delicatessen - gul native union pop phone // Broste Copenhagen - Russisk dukke i tre // HAY Lup lysestak //  Wik og Walsøe - Alv skål // Keiserens nye trær - Anne Black vase. (inne i den fine pakken).

 
Dora - Georg Jensen flaskeåpner, krystallglass, Ferm Living trehus og Luckyboy Sunday nett // So Pure - Hårpleieprodukter.

 
Stilleben - Notatblokk, handlenett (over) // Kaiku - Luckyboy Sunday kort, washi tape, // House Doctor - Nicohlas Vahe, pasjons og kokosnøtt syltetøy, sminkepung.
 

Takk NIB for innholdsrike goodiebags! Hva dere får til og så mye fint, jeg gir meg ende over. Jeg elsker å få gaver! Og kjenner meg så takknemlig og heldig. Det imponerende hotellrommet innbød til en liten fotoshoot av noen av tingene. Inne hos NIB kan du sjekke ut flere av goodie`ene. For ja. Det var enda mer i posene. Oh lord.

3 comments:

  1. Anonymous6/06/2013

    Så mye fint!!!!!
    Det gule telfonrøret fungerte ypperlig :)
    Nå blir det mange kos pratestunder med "skatten" min <3
    Ha en fin dag.
    Mamma

    ReplyDelete
  2. Så kule bilder av gavene!:):) Vi er heldige!

    ReplyDelete
  3. du er så utruleg dyktig!! :)
    elsker bildene dine!

    -klemklem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!