June 26, 2013

GIVE AWAY - SJØRØVERSHOW I MOSS //CLOSED//

 
Jeg har gleden av å lodde ut billetter til et heidundrende utendørs sjørøver-teater i Nesparken i Moss.

"Kaptein Rødskjegg og Havets Flamme!"

 
Teaterforestillingen passer for hele familien og de første forestillingene gyver løs allerede nå til helgen. Billetter til tre familier loddes ut, og datoer for valgfritt show er fra 28 juni  t.o.m 07. juli 2013. I Nesparken kan man leke, bade og gå på skattejakt før det begynner kl 18.00. Moss er ikke lenger en ca en times kjøring fra Oslo. Høres det ikke gøy ut?
 
Mer info finner du på hjemmesiden deres her.
 
Har du lyst til å vinne billetter til deg og din familie ( verdi 250kr. pr. billett ) ?
Skriv noen ord i kommentarfeltet under, et ekstra lodd får du også ved å like FB-siden Kaptein Rødsjegg her. Husk å få med en evt mail adresse jeg kan nå deg på.
 
Vinnere trekkes på fredag.
 
Tvi tvi!
 
 

7 comments:

  1. Har likt Kaptein Rødskjegg-siden på face; håper jeg kan ta med meg alle tre unga på show i Moss ;-)
    Elisabeth

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/26/2013

    Hei! Jeg vil gjerne være med i trekningen! Siden er likt på Facebook. Hilsen Anni ( ashipstone på insta) :-)

    ReplyDelete
  3. Hei! (nå er det tredje gangen jeg prøver å skrive en kommentar nå, så nå håper jeg ikke det kommer 3 på rappen?!)

    Jeg er mamma til en av Kaptein Rødskjeggs største fan, William på 4 år. Han kan alt om gutta, og en av KRs cd-er spilles alltid i bilen på vei til og fra barnehagen. Sunne forbilder:) ("Kaptein Rødskjegg buker jo ikke sminke sånn som Kaptein Sabeltann, mamma")

    Vi vil veldig gjerne være med på give away-en din! Vi prøvde oss på show i fjor, men da himmelen åpnet seg i begynnelsen av første akt -og fortsatte å pøse ned, ble vi nødt til å pakke tingene våre og en blåfrossen, dritskuffa lillemann allerede i pausen før andre akt.

    Vi vil veldig gjerne prøve oss i år igjen, og krysser fingre for solskinn og gevinst!

    Hiv o hoi fra William og Line - linehovind@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ps - vi liker allerede gutta på Facebook ;)

      Delete
  4. Anonymous6/27/2013

    håper å vinne billett til far, mor, Oda og Alvin (1 år)
    Klem Hilde
    hilde.ravnaas@ks.no

    ReplyDelete
  5. Anonymous6/28/2013

    Hei! Jeg glemte epostadressen min! Askipstein@yahoo.com hilsen Anni

    ReplyDelete
  6. Anonymous6/29/2013

    Hei!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen. Har tre små pirater som digger Kaptein Rødskjegg og gjengen :o).
    Har lagt til Rødskjegg og co på Facebook.
    Hilsen Eva (Evac_sin@hotmail.com)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!