June 04, 2013

#BLOGGBLISS2013

Jeg sier bare oh damn, for en weekend!
Bloggbliss i regi av NIB har vært en helt fantastisk opplevelse. Jeg svever enda høyt i sky. Jeg er så takknemlig for alt jeg har fått oppleve sammen med mine medbloggere. København er BYEN og jeg savner den allerede så. Alle sanseinntykk, all shoppingen, all den flotte arkitekturen, alle inspirasjon, all designen, interiøret og ikke minst hotellet jeg har hatt gleden av å bo på. Nei du og du. Jeg er så glad! I mens jeg redigerer bilder fra kameraet byr jeg på en liten (over)dose av snapshots fra min mobil.

Enjoy.





Flere bilder på instagram under #bloggbliss2013 og #nibcopenhagen.


5 comments:

  1. Det VAR SÅ GØY!!!!!
    Finfine bilder :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/04/2013

    Maaaaange fine bilder.
    Gleder meg til å møte deg og høre deg fortelle :)
    Sees snart!
    Klem mamma

    ReplyDelete
  3. Heisan
    Herlige og mangfoldige bilder fra en fin helg! Takk for sist!
    Klemmer fra Kaspara

    ReplyDelete
  4. Så kule bilder! Du har jammen en egen vinkel på det meste altså, så artig å se!
    Keiserklem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!