May 20, 2013

WALLPAPER

 
Veggseksjonen har begynt sin omforvandling.. Knallgrønt må vike for fargerik vintagetapet, innpakningspapir fra 1973 og tapetprøver fra Orla Keily. Nanino har selvfølgelig ivrig hjulpet til med både maling, klipping og påføring av "tack-it" som tapetbitene er festet med. Det gjenstår fremdeles en del hyller før seksjonen er helt ferdig. Men dette er et overskuddsprosjekt, så vi tar det ganske så med ro. Det er jo ikke så hakkanes gale i utgansgspnktet heller. Egentlig. Jeg er veldig glad for at huseieren har latt seksjonen stå igjen. Så flott å ha et fint sted å stille frem lekene etc. på "barnerommet"/alkoven. 
 

6 comments:

  1. Det ble jo helt smashings!
    Trylle gjør dere jenter :)

    ReplyDelete
  2. ÅH så fint det ble (:
    dere er flinke!! hylla er jo superkul og så mange forskjellige tapeter. <3
    Fin dag i morgen til dere to!

    ReplyDelete
  3. Så flott den ble! Kjekt å kunne gjøre noe sammen :) Ha en fortsatt fin dag!

    ReplyDelete
  4. Åå jeg blir så glad av å lese bloggen din! Masse deilige bilder og farger å drømme seg vekk i, tusen takk, keep up the good work!!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous5/26/2013

    Åh så fint. Elsker den koppe plakaten. og bloggen din.

    Men du, nå har det seg sånn at jeg har søkt på strykehjernet kunstskole til høsten men er fortsatt veldig usikker på om jeg skal starte eller om jeg skal jobbe et år til. Men det er jo kunsten som gjør meg hel. Jeg har super lyst men kansje du kunne fortelle litt om opplegget på skolen og hvordan miljøet er der. og gjennomsnitsalderen ca? litt redd for at jeg er litt gammel. hihi 23 neida. Hvordan er en hverdag eks? Har dere timer? eller hvordan funker det? Og har man tid til å jobbe en del sinav studiene på kvelden?? jeg vet jo ikke om jeg kommer inn engang.

    sorry for mye spørsmål men hva er vel bedre enn å spørre noen som går der og faktisk vet hvordan skolen er. Håper på svar :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!