May 22, 2013

THE KITCHEN IN THE KITCHEN


Ja ingen skal være i tvil om hvor de er havnet hen her.
Jeg har lekt meg litt der inne i det siste og printet ut ordet "kjøkken" på A3 ark og festet over overskapene. Med tack-it selvfølgelig. En kul effekt for å sprite litt opp. Ikke så mye som skjer der oppe på skapene ellers..
Jeg er så glad i mitt lille kjøkken. Det er vinklete, skjevt, av eldre dato og oh, så sjarmerende.
Og det er fullt av skap. Her har man utnyttet veggene til det fulle. Plakaten til Linnosaurus har også endelig, etter et år.. kremt, kommet inn i glass og ramme.
Den får meg til å smile. OG ville ha et eksemplar av hver kopp. Motivasjonen sin det :D

4 comments:

  1. Hvor fint! dejlige retro detaljer ;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/22/2013

    Hei,

    Her var det mye fint !!! Panco hyllen er kjempekul :)

    Hilsen Hanne fra Madla

    ReplyDelete
  3. Så gøy at du har fått bruk for den rosa spaghetti-boksen ;) Ellers et veldig trivelig kjøkken, som alle rom du pusler med blir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous5/26/2013

      Åh så fint. Elsker den koppe plakaten. og bloggen din.

      Men du, nå har det seg sånn at jeg har søkt på strykehjernet kunstskole til høsten men er fortsatt veldig usikker på om jeg skal starte eller om jeg skal jobbe et år til. Men det er jo kunsten som gjør meg hel. Jeg har super lyst men kansje du kunne fortelle litt om opplegget på skolen og hvordan miljøet er der. og gjennomsnitsalderen ca? litt redd for at jeg er litt gammel. hihi 23 neida. Hvordan er en hverdag eks? Har dere timer? eller hvordan funker det? Og har man tid til å jobbe en del sinav studiene på kvelden?? jeg vet jo ikke om jeg kommer inn engang.

      sorry for mye spørsmål men hva er vel bedre enn å spørre noen som går der og faktisk vet hvordan skolen er. Håper på svar :)

      Delete

Comments makes me smile!