May 26, 2013

SUNDAY SUNSHINE


1. Nanino vil gå ut og så vil hun ikke. Og så vil hun. Og så vil hun ikke. Og så forvandler hun seg til en klovn. Og så må jeg bare ta et bilde av henne for hun er så søt.
2. Vintagelove! Retrobarneryggsekk fra epla.
3. Endelig. Etter å ha drømt om en hjemmelaget, fargerik slange gjennom hele min barndom.
Hurra! Den er over 4m og strikket i deilig ull. Kom over en lagertømming bort i gata hvor ting ble gitt bort. Ja takk, veldig gjerne, sa jeg.
4. Sommerfugl som plutselig dukket opp i gresset.
5. Retro "barnemadrasstrekk", 5 kr på misjonsentralen gjenbruk i ås og perfekt til oppbevaring av ekstradynen min.
6. Og jammen har jeg ikke spandert på meg en ny vintage sommerkjole. Vi utfyller hverandre perfekt. Fra Et lite dukkehjem på Grunerløkka. 300kr.

Håper helgen din har vært fin. Vi nyter at sommeren er her og krysser fingrene for at det vil fortsette. 

2 comments:

  1. Herlige hverdagsglimt!
    Jeg digger dine fargerike og morsomme bilder.
    Nyyydelig kjole og ryggsekk <3

    Nå nærmer det seg BloggBliss i København! *wohoo* Ha en toppers uke.

    Klem fra Heidi

    ReplyDelete
  2. Så herlige bilder og innlegg,kjempefin kjole du har kjøpt deg:)
    Ønsker deg ei fin ny veke❤
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete

Comments makes me smile!