May 28, 2013

LE PALAIS DES THES / ÅRETS INTERIØR MIDDAG 2013

 
I går var jeg så heldig å være invitert til PRbyrået Polhems årlige begivenhet - Årets interiørmiddag 2013. Sammen med representanter fra interiørbransjen, storkoste jeg meg med pressevisning av Polhems mange kunder, og en helt FANTASTISK syvrettersmiddag med god drikke til. Og det i en nydelig setting på Det Norske Teateret. Jeg svever fortsatt høyt i sky over å ha truffet så mange fine, flinke og ikke minst inspirerende mennesker. Tusen takk for en finfin kveld til arrangøren, deltakerene og ikke minst alle leverandører.
Det var også en velfyllt goodiebag vi fikk med oss hjem. Blant annet god te og kopp fra Le Palais des Thes. Den er vakker og enkel. Og gul. Og passer så godt inn på mitt kjøkken, der den står på min nye vintage duk pyntet med nyplukkede blomster fra mammas hage.

Jeg har mange fler bilder å vise frem fra kvelden, i mens dere må vente på dem finner dere mer fra begivenheten under hashtaggene  #åretsinteriørmiddag og #polheimpr på instagram. 

2 comments:

  1. Anonymous5/28/2013

    Hyggelig at du koste deg i går :)
    Det gjorde barnevakten også :)
    Klem fra barnevakten/ bestemor/ mamma

    ReplyDelete
  2. må alltid innom Palais des thes når eg er i Oslo, nydeleg te! og utruleg nydelege bilder her på bloggen din!

    me sjåast snart i Køben!!! :)

    linn

    ReplyDelete

Comments makes me smile!