May 15, 2013

INSTAGRAM BABY

Jeg, en instablogger?


Det er der det skjer om dagen. På instagram under @medetlekentsinn. Hverdagsglimt. Vintagekupp og andre go`biter. Jeg skal ikke legge sjul på at instagram har tatt meg med storm. Men jeg lover. Snart skal også bloggen få samme oppmerksomhet. Og mine medbloggere, stakkars, jeg har ikke vært på bloggrunde på så altfor lenge.. Jeg elsker jo min gode, fine blogg også. Savner dere og gleder meg til å ta et dypdykk i min bloggliste!

Er du mer på instagram enn bloggen omdagen?


2 comments:

  1. Kjenner meg igjen i den! Jeg trodde ikke jeg ville like instagram, men det var før jeg oppretta konto der ;)

    ReplyDelete
  2. Høres veldig kjent ut! Det er så kjapt og enkelt å legge ut et bilde på Instagram, mens det ligger litt mer arbeid bak et blogginnlegg. Jeg prøver å vise oppmerksomhet til begge, men Instagram vinner...

    ReplyDelete

Comments makes me smile!