May 18, 2013

HEADBOARD

 
I dagmorges fikk vi endelig festet den siste knappen i den nye sengegavelen!
Jeg er så fornøyd med resultatet. Rammemadrassen fra Skeidar er forvandlet til dyp sofaseng. Så deilig å komme unna den kalde murveggen når det slappes av i stua. Nå er det lunt, godt og trygt.
Og jeg har helt forelsket meg i den mintgrønne fargen på ullstoffet. Mint er fresht, søtt og så sommer.
Selvfølgelig kastet jeg meg ut i prosjekt-sengegavl- uten noen eksakt fremgangsmåte. Men jeg har tatt noen bilder underveis og deler den gjerne med dere en av de kommende dagene.

// Ullstoffene og lag-selv-knapper er fra Panduro. Bakplatene er MDF festet til selve sengen og ryggen er en stor skumgummimadrass delt i to, kjøpt på Jysk. Det sinnsykt kule kubeteppet i forgrunnen er fra Ferm Living / Hviit. Den store kakeboksen er et av mine seneste gjennbruksfunn. Perket til oppbevaring av leker. //

Det var alt av de mer huslige syslene vi orket å gjøre i dag. Hvilken herlig, sommerlig dag det har vært! Håper du har kost deg like mye ute som vi har gjort.
 

12 comments:

  1. Det ser edermame godt ud! Flot arbejde :-)

    ReplyDelete
  2. så vakkert!! både bildet og sengegavel!!!
    de bildene over var jo bare utroooolig perfekte til også da - flinka!
    (søte tottelitter;))
    god klem:)

    ReplyDelete
  3. Wow, genialt! Herlig😊

    ReplyDelete
  4. Wow, superfint rett og slett;) digger bildet også, du er såå flink;)

    Og n

    Nydelige og kule bilder fra 17.mai du viser i forrige innlegg;)

    Finfin kveld;)

    -malla-

    ReplyDelete
  5. Knallfint!! Liker ideen og fargen ikke minst!
    ..Og så søte tottelotter i all herligheten;)
    Boksen du har på gulvet har jeg lik..Garnboksen min, hehe:)

    ReplyDelete
  6. Oj,det var kjempfint ja! Kanskje jeg må la meg inspirere, trenger en sengegavel. Digger også bildene på veggen og pleddet :-)

    ReplyDelete
  7. Wow! Det ble kjempelekkert! Nydelige farger og smart utnyttelse av sengleplass. Plutselig har man en ekstra sofa! :-) Fikk ordentlig Hay-følelse når jeg så den, - knappene, fargene og måten du har komponert på ser ordentlig design-proff ut. Så flink du er! Gleder meg til å se flere bilder fra prosessen. Klem fra Beate

    ReplyDelete
  8. utrolig smart og kjempefint. takk for tips!

    ReplyDelete
  9. Så vakkert et bilde!!

    ReplyDelete
  10. Utrolig fint bilde! Du vet at DIY OR DIE har et innlegg om deg?
    http://diyordie.elleinterior.se/gor-en-enkel-sanggavel/#disqus_thread
    Kult!:)

    ReplyDelete
  11. Det var bildet sitt det!!!!
    Ha ein herleg mandag!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!