May 27, 2013

FEATURED IN FORELDRE&BARN #06 2013


Farger gjør glad! Og i gangen kan man jo virkelig boltre seg med spreke, glade innslag. Denne måneden tipser jeg om fint interiør til gangen, i magasinet Foreldre&barn. Sammen med bloggerene Bare Wunderbar og Thea`s Mania. Her kan du finne mer om skohyllene av galssplater og veggen med magnet og tavlemaling. Ullkuleteppet inspirert av HAY, er et lite "evighetes"prosjekt som jeg holder på med i ledige stunder..

// Oppbevaringskurv fra Ferm Living / Knagger, "The Dots"fra Muuto / Skap No. 24 av svenske A2 Designers / Kurv i filt fra Muuto / Pinocchio-teppe fra Hay /  Knagg fra Vitra //



5 comments:

  1. Kjempekjekkt å lese om deg i Foreldre og barn:)

    ReplyDelete
  2. Gratulerer!! Så deg i et svenskt retroblad her om dagen også, og ble litt barnslig stolt over at "hun kjenner jeg" :) :)
    Ha en super uke!!
    Klem

    ReplyDelete
  3. Du har jo namedroppa meg!!! ÅÅÅÅ! Så koselig. Jeg er alltid innom deg og når jeg har bloggrunda mi...men det vet du jo ;)

    Kos dere på tur, har sett på insta....ble meget jalox på det hotellrommet må jeg si....ah, ha det feiende flott! :D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!