May 06, 2013

BLAFRE - NEW LUNCHBOX LAUNCH


 
I dag har Blafre lansert sine nye matbokser!
Det var så hyggelig å få bli med å feire med Blafre på DogA i ettermiddag. Vi ble ønsket velkommen med den beste wrap`en jeg har smakt, pent dandert i deres nye, kule, uglematbokser. Blafre grunderene Ingrid og Remi fortalte med smil om munnen, om produksjonen av de nye matboksene som er 100% norskprodusert, på Holmlia, utenfor Oslo. Bloggeren Susanne Kaluza delte også gode matpakketips fra sin matpakkebok I boks. Inspirert? Ja!
Jeg er veldig glad i Blafres lekne og fargerike design og stil. Utstillingselefanten deres for eksempel. Helt fantastisk. Jeg er stolt og glad for at så fine mennesker har klart å få sine drømmer til virkelighet, og ikke minst gjort slik en suksess som Blafre gjør.
 
Heia Blafre!
  

6 comments:

  1. *klapper begeistret og hopper opp og ned*

    ReplyDelete
  2. Produsert i Norge - tøft! Jeg vil ha en traktormatboks :)

    ReplyDelete
  3. Hurra, heia Blafre!! :)
    Den uglematboksa er berre heilt rålekker :)
    Heldige som var på lansering :)

    ReplyDelete
  4. Herlige utstillingselefanten! Vil ha! Upraktisk men veldig søt. Jada, jeg vet det :D

    Men traktormatboks må jeg bare ha. Er disse i salg nå?

    klem

    ReplyDelete
  5. Utrolig kule bokser! Likte ugletavla utenfor også :)

    ReplyDelete
  6. Enig, Heia! Utrolig flotte ting!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!