May 16, 2013

17TH OF MAY PREPARATIONS

Nesten ikke til å tro. I morgen er det 17 mai! Dagene går altså så fort. Nå er jo snart sommeren her!
Jeg er veldig glad i 17 mai med alt dagen bringer med seg. Men i år må jeg innrømme at jeg nok kunne ha vært en smule mer forberedt..
 
 
Jeg har funnet frem til sløyfebånd, men bjørkeriset og blomstene mangler..

 
17 mai-sløyfene er også rotet frem. Men hvilke jakke kan jeg ha over bunaden? Og om det skulle regne? Hum..

 
Selvgjort er velgjort! 17 mai sløyfene til Naninos hår er utrolig nok klar for nok en feiring.

 
Flagg har vi. Men om jeg kommer til å stryke dem? Ehh.. nei..

 
Sølvet er ikke renset, men. MEN skjorten er ren og pen. Blod etter Naninos sprukne hake, i en dåp i våres, sørget for at jeg endelig vasket den. Glad for det i kveld.

 
Naninos vintage bunad var altfor stor til jul. Om den passer i morgen? Jeg krysser mine fingre..
 


Støvet er tørket av boksen og skoene er klare for å ta meg med ned til kongen og co i morgen.
Kanskje de til og med får en puss før start?
Bare kanskje.

 
Pærleriene til min Sotrabunad. Alltid like glad for å finne alt samlet. Elsk!

 
Jeg bare visste, at det var lurt å ikke pakke bort juletreflaggene etter jul. Nå, bare jeg får opp knutene, vil de være perfekte som dekorasjon.

 
Og det går i rødt, hvitt og blått. Oh yes. Øverst til høyre på min stringhylle er feiringen allerede godt i gang!
 
 
Nå venter et salig rot på å forvandles til et rent og pent 17 mai hjem. For selvfølgelig ligger jeg på etterskudd. Hihi. Veldig typisk. Meg. Det skal nok gå bra, med eller uten grønnsåpe.
Håper du får den beste dagen i morgen.  
 
Fin 17mai til deg!
 
 

No comments:

Post a Comment

Comments makes me smile!