April 30, 2013

VINTAGE CLOWN


For litt siden var jeg på loppemarked hvor de hadde radevis med gamle utleiekostymer fra 70`tallet.
Jeg og min venninne var i himmelen. Utkledningskostymer er så kult. De var prissatt ganske høyt, så jeg måtte holde litt tilbake. Men noen godbiter i bomull fikk bli med hjem. Syntes de er så søte! Pluss en stor kanindrakt til meg, som ikke er i bomull, men la gå. Haha. I itillegg tok jeg med diverse hatter, så nå har utkledningskista fått seg en real boost. Nå gjenstår bare å finne selve kista.

13 comments:

  1. Anonymous4/30/2013

    Dette er den vakreste klovnen bestemor har sett!!!
    Herlige bilder.
    Du var heldig på det loppemarkedet :)
    Klem fra bestemor

    ReplyDelete
  2. Anonymous4/30/2013

    Flott og inspirerende blogg :) tusen takk for besøket, stikker innom igjen jeg.
    Forresten, er Nanino et kallenavn? Jeg er halvt italiensk skjønner du, og siden det betyr "lille dverg" så håper jeg nesten ikke at du roper det etter henne på gata i Roma feks. for da tror jeg selv romerne vil stusse litt :))))
    Masse gode ønsker
    Pippilotta

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEi hei!

      Takk for det og velkommen tilbake ;) Nanino er bare et kallenavn ja, haha, visste ikke at det betydde noe, selv om jeg har søkt det opp på nett. Det fant vi på da jeg gikk gravid og har fulgt henne siden. Na ni nooo. HIhi, kommer nok aldri til å slutte å kalle henne det.

      Tusen takk for opplysningen. Lille dverg. haha. morsomt!

      Fin dag til deg!

      Delete
  3. Herlighet, for noen loppeskatter! Nydelige bilder og vakkert klovnesmil!:)

    ReplyDelete
  4. Stilig! Forstår at disse ble med deg hjem :) Flotte bilder.

    ReplyDelete
  5. Skam, så heldig! :) Eg fann òg utkledningskle på lommemarknad, men berre slitte kostymer med spiderman og prinsesser, ikkje vintageskattar som det her.
    Du må jo vise bilde av deg i kanindrakta òg! :)
    Nanino var jo berre kjempeskjønn her :)
    Klem, Kristin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk, ja guri, svevde høyt oppe da. Bare så synd de tok så seg så godt betalt for dem, ellers hadde jeg handlet myyye mer. Haha kaninadrakta skal jeg nok også få blogget om! Morro ;D

      Delete
  6. Hei hei

    Følger deg på IG å nå fant jeg jo bloggen din også ;) JAhoooo!!

    For en deilig liten klovn!!

    ReplyDelete
  7. Det bildet hvor hun ser ned i senga....DET var fint det. Det burde du deeeeefinitivt forstørre opp på stort lerret!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!